Google Audio Widget

14 Απρ 2018

Συρία 7 χρόνια μετά.

Ακούω ραδιόφωνο συνεχώς και αδιαλείπτως τα τελευταία πολλά χρόνια απο
 τότε που θυμάμαι να έχω walkman με ακουστικά με πορτοκαλιά σφουγγαράκια.
Σήμερα καθισμένος και ακούγοντας πήρα ασυναίσθητα ενα στυλό και σε μια
κόλλα με σημειώσεις μουσικής έγραψα χωρίς να σκεφτώ.



Ανέβηκα ψηλά στης ζωής μου τη πλάτη.

Κρατούσα στα χέρια μου μια λέξη μικρή.

 Αδειανός απο δόξα και τιμές των ευζώνων.

Βαστούσα στα χέρια ακόμα των αγώνων στιγμές.

Είδα στα μάτια το κεραυνό να μου βαστά τη πυγμή.

Η βροχή τα μάτια να πλένει απο της ντροπής τον αχό.

Ακόμα σε ψάχνω της επανάστασης νόθη μου κόρη.

Βγήκες μια μέρα και για να ανέβεις ψηλά στη κορφή.

Δώσε μου δύναμη να μην κλάψω ξανά για της Συρίας τους νέους νεκρούς.



 Ίλιον 13/04/2018












Δεν υπάρχουν σχόλια: