Google Audio Widget

7 Ιαν 2013

2013 ... καλώς το μας...

Καλησπέρα αναγνώστη μου, καλή χρονιά δε σου είπα. Καλή χρονιά για σένα εργάτη μου καλή χρονιά σε σένα υπαλληλάκο μου, καλή χρονιά σου άνθρωπε του μόχθου και της δουλειας. Περήφανέ μου φίλε τούτος ο χρόνος θα ήθελα να φέρει τα πάνω κάτω. Φύση και θέση απαισιόδοξος ενάντια στις ιδέες και τις πεποιθήσεις μου όμως εντελώς κηνικά θα σου πω πως και φέτος το φτυάρι δε θα σταματήσει να σου σκάβει το λάκκο εκτός και αν βρει μικρό εμποδιο τους αυχενικούς σπονδύλους της σπονυλικής σου στήλης. Σε τούτη τη περίπτωση φυσικά και το φτυάρι θα δώσει προσωρινά τη θέση του στη τσάπα ή την αξίνα... Εύκολη δουλειά το μεδούλι σου, θα το διαπεράσει με μιας... Και το φτυάρι θα συνεχίσει το θεάρεστο και ευλογημένο του έργο... Και εσύ θα είσαι εκεί καθισμένος στο καναπέ σου θα κοιτάς το μικρό σπασμένο σου παραθύρι που τις νύχτες σαν τη σημερινή ο αγέρας σε θερίζει και δε σαφήνει να κάνεις με τη ησυχία σου επανάσταση απο το καναπέ.Τυλιγμένος στην επαναστατική κουβέρτα σου να βαράς παλαμάκια στους τυχάρπαστους της τηλεόρασης... Πες μου όμως αλήθεια... αναρωτιέσαι καμιά φορά τι θα γίνει αν σπάσει ο διάλος το ποδάρι του και γυρίσει ο κόσμος τούμπα. Αναρωτήθηκες ποτε αν σου ζητήσουν ευθήνες για την στάση σου τι θα κάνεις? Και τότε δεν θα υπάρχει ο κόκκινος για να σηκώσει τα βάρετα... Θα είσαι εσύ ο μαύρος που ήσουν πάντα και λογαριασμό θα δώσεις στην αλήθεια λογαριασμό θα δώσεις στο παιδί σου λογαριασμό θα δώσεις σε τούτη τη κοινωνία που για χάρη σου γυρίζει προς τα πίσω και μπάζει νερά απο παντού. Ξέρω ήδη σε κούρασα 2 αράδες λόγια και λες πω ρε το πούστη του Γιώργη ... πάλι τα δικά του ... τα βαρέθηκα... Αν σου έγραφα για λύπες δυστυχίες ή για κανα θυληκό που βλέπεις μονάχα στον ύπνο και στα κατεβσμένα απο νετ θα σου άρεσε πιο πολύ αλλά προτίμησα να μην κάνω μήτε τη ζωή μου τσόντα μήτε και να ξεφτιλήσω το είναι μου. Δεν έχω κέφι ούτε να γράψω ούτε και να σου πω τίποτα καινούρια τα ίδια αναμασώ... με άλλη φροντίδα, έκλεισα και τα 31 βλέπεις και έχω μιαν Α πείρα... σκατά στα μούτρα μου... Ένα καλή χρονιά με υγεία και δουλειά θα σου πω... Όλα τα άλλα τα πω δε τα πω... Περάσανε πια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: