Google Audio Widget

24 Μαΐ 2011

Σκέψεις επίκαιρες μνημονιακές...

Ξέρεις τι παίζει, η μλκ είναι οτι θες να μιλήσεις με κόσμο αλλά τα νεύρα σου έχουν γίνει πια τόσο πολύ γυάλινα που πάντα ή τις περισσότερες φορές θα μαλώσεις θα θυμώσεις θα ανεβάσεις πίεση 35 και θα το αφήσεις να πάει στο γεροδιάολο.
Δεν είναι το θέμα τι πιστεύω εγώ και να το βάλω στο δικό σου το κεφάλι δεν είχα ποτέ μου τέτοια πρόθεση απλά ένα πράγμα δε μπορώ να τσουβαλιάζουμε πάντα τους πάντες και τα πάντα...
Πέρασε το μήντμα απο τη τηλεόραση οτι και οι 300 είναι ίδιοι, επομένως ας τους αποκυρήξουμε, για κάτσε ρε γαμώ το στανιό σου πως υϊοθετείς τέτοιανε τροφή, τους είδες και τους 300 δλδς και μου τσαμπουνάς πως είναι ίδιοι???ψηφίσανε και οι 300 αυτά τα μέτρα που σου πίνουνε το αίμα και ξαφνικά τους καταδικάζεις όλους και μου το παίζεις ξαφνικά επαναστάτης έψιμος και φρεσκοκαμμομένος που τόσα χρόνια έστηνες πισινό και κοίταγες να βολέψεις οτι γινέτανε.
Κάνουνε κίνημα λέει τώρα οι ανεξάρτητοι πολίτες και δε δέχονται κομματόσκυλα, είναι σα το τραγούδι που έλεγε ενας κάποτε ο κλέφτης με το μπάτσο αγκαλιά...





Φασίστες και αναρχικοί παρέα λοιπόν για να σώσουνε την ελλάδα, ποιάν Ελλάδα???Αυτήνε του μνημονίου ή την άλληνε που παραπάνω περιέγραψα, γιατί η ελλάδα σας είναι χαμένη απο χέρι δε πα να λέτε και να κλαίτε αποφασίσανε πριν απο ΣΑΣ για ΜΑΣ, και δε βγάζω την ουρά μου απο την έξω τη πάντα μιας και εγώ σαν εσένανε παριστάνω τη πουτάνα σε ξένο μπουρδέλο μη κολλώντας ένσημα για τούτο μου το αμάρτημα, το θέμα όμως είναι οτι εδώ πέρα έφτιαξα τη δική μου τη βολή με τα ζωντανά και τους αγρούς και όσο να'ναι κάτι θα παλέψω όσο τα χέρια βαστούνε, το θέμα μου είναι μην έρθουνε κείνοι οι έψιμοι επαναστάτες αύριο και απαιτήσουν με το ζόρι το κομμάτι απο τη πίτα που καμώθηκα γιατί δε θα έχω πρόβλημα να τους το δώσω αλλά θα έχουν πρόβλημα να το κερδίσουν, γιατί κέρδιζαν πάντα πηγαίνοντας με το πισινό τους τεντωμένα και ουχί με τα μανίκια σηκωμένα για δουλειά...
Τι λέω πάλι και τι λογιούμε τέτοιαν ώρα, άστο κάλιο μέσα μου και λίγα παρά έξω μου και πολλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: