Google Audio Widget

1 Ιουλ 2011

Καλό μας μήνα ...

1η του Ιούλη σήμερα, μια μέρα μετά την οριστική μας καταδίκη μια μερά μετά απο το απόλυτο ξεπούλημα και μια μέρα μετά τη μέρα που όλοι μας περιμέναμε.
Και μετά την επόμενη μέρα τι??? Μετά το σήμερα και το τώρα οδή στον άγνωστο διαδηλωτή που το προτεκτοράτο τους καταδίκασε και τους έβαλε στον μεγαλύτερο θάλαμο αερίων που δημιουργήθηκε στην σύγχρονη ιστορία, χημικά και ουσίες απαγορευμένες απο την παγκόσμια κοινότητα χρησιμοποιούνται απέναντι στην ταξική πάλη και στην κοινωνική αγανάκτηση, ο μπάτσος στο ρολο του κράτος- παρακράτος παίζει κλέφτες και αστυνόμοι σε ενα πεδίο μάχης όμοιο με αυτά του παρελθόντος.
Μια πόλη σε εμπόλεμη κατάσταση με τους πραξικοποιματίες μπάτσους στο ρόλο του δολοφόνου. Ασέλγεια στο κουφάρι συνταξιούχων των 500 ευρώ, εγκληματικές ενέργειες απέναντι σε παιδιά απέναντι σε ανθρώπους που κάθε τόπος πλην τούτου θα επρεπε να είναι το μέλλον και το όραμα του τόπου. Δοξάζουμε όσους μας καταδικάζουν στην κατάντια τούτη τη σημερινή. Το μυαλό μου είναι κενό, δεν σκέφτομαι, μοναχά κοιτάζω μια φωτογραφία απο τα παλιά και σκέφτομαι αν τελικά οι αντικειμενικές συνθήκες που είναι τούτη την ώρα απόλυτες μας βαστάνε απο το μεγάλο μπαμ.Εκείνο το μπάμ που ίσως μας στείλει όπως τους συντρόφους μας κάποτε στα ξερονήσια, τουλάχιστον όμως θα έχουμε κάνει το καθήκον μας, θα έχουμε αγωνιστεί για την κατάσταση. Βλέπω καθημερινά στα διάφορα δίκτυα εξαγρίωσης  και αποξένωσης του διαδικτύου όλο και περισσότερους νεοεπαναστατες να ολοκληρώνουν το έργο του συστήματος και των ΜΜΕ, άνθρωποι που μια ζωή με τον έναν ή τον άλλο τρόπο πάντα με το κόλο τους στημένο και τουρλομένο στο σύστημα, ξαφνικά βγήκανε στη πλατεία λέει. Όλοι μαζί στην επανάσταση, επανάσταση της μούτζας και του μπάχαλου, επανάσταση της μαλακίες και της τσίχλας σε ρυθμό ροκ εντ ρόλ στο στόμα της κάθε πεοληξούς που ξαφνικά θυμήθηκε οτι έκανε παιδί και πρέπει να το προστατέψει απο τους κακούς που η ίδια απο τα γεννοφάσκια της στήριξε κ υπερψήφισε.
Το πρόβλημα είναι και θα είναι παρόν για πάρα πολύ καιρό ακόμα, βλέπω τις λαϊκές συγκεντρώσεις και την κοινωνική αναταραχή και δυστυχώς διακρίνω πως αυτό το σπέρμα της επανάστασης παρά το γεγονός οτι υπάρχει θα εξαφανιστεί και θα συμβεί απο τους ίδιους αυτούς που συναρθρίζονται εκεί πέρα για έναν και μόνο λόγο, επειδή έχουν τη λογική του εμενα θα μου πεις ρε μεγάλε έχω εγώ να σου πω για όλους τόσα πολλά... Και που τα έμαθες για πες τα μου να τα μάθω και εγώ να τα ξέρω γιατί ίσως είμαι πίσω ίσως είμαι ηλίθιος και μαλάκας αλλά δεν ανοίγω το σκατόστομά μου οταν δεν γνωρίζω κάτι και περιμένω καρτερικά να μου πεις κάτι καινούριο και όχι κάποια αναδημοσίευση απο έντυπα σα το Εθνος και την Καθημερινή ή σαν το troktiko skata sta moutra moy blogspot. Τί θέλω να πω να μου πεις... σε σένανε αναγνώστη μου μάλλον δε θα κατορθώσω τίποτα απολύτως να πω είναι τόσο ασυνάρτητη η σκέψη και ο λόγος μου σήμερα που μάλλον αν έχεις ήδη φτάσει σε τούτη τη σειρά είσαι έτοιμος να κλείσεις τούοτο εδώ και να ξηστείς μέχρι να ανοίξει το tsontatube για να ξεχαρμανιάσεις. Στην ίδια κατηγορία βάζω και τα γραφτά μου, άλλοι βάνουνε μια τσόντα να γουστέρνουνε εγώ σπάω για λίγο τα δάχτυλά μου στο πληκτρολόγιο ή σε καμιά χαρτοπετσέτα πρόχειρη και αυτό είναι όλο, ηδονικά και κριτικά ξεκαυλώνουμε, το ρητό υγεία καύλα και επανάσταση προσπαθεί να καλύψει την αρρώστια και την αντεπαναστατική τάση των ημερών που διαβαίνουμε και οι αγανακτισμένοι πολίτες τείνουν να πωλούνται σαν αναμνηστικό απο τα περίπτερα της ομόνοιας σε 5-6 χρώματα και με άρωμα καπνογόνου και καμένου πλαστικού, για να θυμίζει τις περήφανες τούτες επαναστατημένες μέρες του λαού, του λαού τούτου του τουρλοκόλη...
Δε ξέρω ποια γαμημένη λέξη απο αυτό το θυσαυρό της γλώσσας μας μπορεί να χαρακτηρίσει εκείνον που μέχρι σήμερα ήτανε στημένος παραμένει στημένος αλλά επειδή πήγε στο σύνταγμα και μούντζωσε τη βουλή νομίζει οτι έκανε μια επαναστατική πράξη???Και το θέμα μου δεν είναι οτι πήγε, μακάρι όλοι να σηκονέντανε απο τα σπίτια τους κ να κατεβαίνανε στο δρόμο μακάρι, το πρόβλημα είναι οτι βγήκε εκεί έξω και με το πρόσχημα της αγανάκτησης κάνει κακό και βλάπτει καίρια και απο το εσωτερικό το αγνό λαϊκό κίνημα αναπαράγοντας αυτά ακριβώς που τα μέσα εξαγρίωσης θέλουν, αναπαράγει το τσουβάλιασμα της πολιτικής αναπαράγει τις θέσεις και τις απόψεις του συστήματος εκείνου που μας οδήγησε εδώ και γίνεται πηθείνιο οργανό του στο μετέπειτα σχέδιο εξέλιξης της σημερινής κοινωνίας σε μια κοινωνία αιμοφόρων δούλων που θα καθορίζουν τις ζωές τους σύμφωνα με τις καύλες τους αφεντικού τους... Το που ανήκω μη το κοιτάς ίσως έχουμε διαφορές αλλά στην επαναστατική διαδικασία αυτές οι διαφορές μπορούν να περιμένουν και να λυθούν όταν οι συνθήκες θα είναι κατάλληλες για ουσιαστική πολιτική συζήτηση, προς το παρόν θα σου πω πως είμαι κουμουνιστής και θεωρώ πως η κοινωνία μας μπορεί και πρέπει να γίνει ανθρώπινη, για να φτάσει εκεί όμως, για να γίνει ο κόσμος τούτος κόκκινος απο αγάπη ίσως πρέπει φίλε μου αναγνώστη να κατανοήσεις οτι πρέπει πρώτα να γενεί κόκκινος, κόκκινος απο αίμα, απο το αίμα το δικό μου το δικό σου και του δίπλα σου για να μπορούν και πάλι τα παιδιά μας να αντικρίζουν φωτογραφίες σαν και τούτη και με περηφάνια να την θορούνε με τα μάτια τους περήφανα επαναστατημένα...



Καλή δύναμη καλοί μου άνθρωποι κουράγιο εκεί έξω όσο η ατμόσφαιρα μυρίζει καπνογόνα και χημικά θα δυσκολεύεστε να αναπνέεται, όταν το άρωμα που θα σας έρθει θα είναι μπαρούτι τότε να είστε σίγουροι, η ιστορία ξεκίνησε κ πάλι θα γράφετε απο εμάς εμείς θα κάνουμε το κόσμο μας καλύτερο για τα παιδιά μας όχι εκείνοι που μας έφτασαν εδώ, ούτε όσοι ξαφνικά ξύπνησαν κ έφτιαξαν επανασταστική συνείδηση, αυτοί πάντα θα πουλάνε τη μάνα που τους γέννησε για μια θέση στον ήλιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: