Google Audio Widget

16 Δεκ 2013

ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ

Πώς να χωρέσεις όλα όσα σου στραγγαλίζουν το μυαλό μέσα σε γραμμές που γράφονται πατώντας νεκρά κουμπιά που κάνουν τον πιο εκωφαντικό άχρωμο νεκρό ήχο που άκουσες ποτέ σου... Πώς να μπορέσεις να αντέξεις τη χαρά απο τα στολίδια μέσα σε σπίτια που το κρύο χαμογελά όπως η ηρωίνη χαμογελάει στο πρεζάκια... Πώς να αντέξεις να βλέπεις χωρίς να κοιτάζεις τις χαρτόκουτες στα ασφυκτικά γεμάτα πεζοδρόμια απο τους άμοιρους της χώρας τούτης...







ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΑΠΠΟΥ... ΜΕ ΑΚΟΥΣ ??? ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΣΟΥ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ... ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΑΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΚΑΒΑΛΑ ΣΕ ΚΑΦΕΤΙΑ ΑΛΟΓΑ ... ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΗΧΕΙ Η ΧΡΟΙΑ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙ ΓΙΩΡΓΗ... ΕΙΜΑΙ Ο ΕΓΓΟΝΟΣ ΣΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ ΠΛΑΪ ΜΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΠΛΑΪ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΣΧΕΔΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΙΑΣΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ... ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΘΙΣΕ ΑΝΑΠΑΥΤΗΚΑ ΣΤΟ ΠΕΥΚΟ ΜΑΣ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ ΤΗ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΕΤΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ... ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΚΑΛΑ ΠΑΠΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΑΠΠΟΥ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: